piątek, 24 października 2014

Jeszcze o siążkach

" Rozmowy w Tańcu" - Agnieszka Osiecka

" Przyjaciele moi i moje przyjaciółki! Nie odkładajcie na później ani piosenek, ani egzaminów, ani dentysty, a przede wszystkim nie odkładajcie na później miłości. Nie mówcie jej : przyjdź jutro, przyjdź pojutrze, dziś nie mam dla ciebie czasu. Bo może się zdarzyć, że otworzysz drzwi, a tam stoi zziębnięta staruszka i mówi: Przepraszam, musiałam pomylić adres...I pstryk, iskierka zgaśnie." A.O.

To bardzo piękne motto Agnieszki Osieckiej, warto wziąść sobie do serca. A " Rozmowy w tańcu" jak sam tytuł sugeruje, to nie ciężki kaliber, tu nie ma wojen ani cierpienia, są za to spotkania, rozmowy, książki, myśli, zapachy, smaki, żarty. Czasami trzeba przeczytać coś lekkiego, jakieś wspomnienia, anegdoty o życiu ludzi których znamy, pamiętamy, lubimy ( Dziś takich ludzi nazywają celebrytami, ale ja unikam takich sformułowań, do tych których mam na myśli,to słowo nie pasuje). Relaksująca, sympatyczna, ale też mądra i pouczająca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz